Próbnik ciśnienia sprężania 0-21 bar, M14, M18

b62ebed2a7ad83546568250f127eb7be
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena brutto: 130,28 zł

Cena regularna: 162,85 zł

130.28
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 130,28 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Cena netto: 105,92 zł

Cena regularna: 132,40 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 105,92 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość kpl.
Zyskujesz 1 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: JBM
Kod produktu: D.52488
Pin It

Opis


• Do pomiaru stopnia sprężania w cylindrach podczas napędzaniu silnika za pomocą rozrusznika. Przeznaczony do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim i pośrednim. Miernik ciśnienia z podwójną podziałką bar i PSI wyposażony w zawór kontrolny do celów kontrolnych,

W zestawie:

• Giętki wąż 300 mm,
• Podłączenie M14 (do samochodów osobowych),
• Podłączenie M18 (do samochodów ciężarowych),
• Przejrzysty wyświetlacz,
• Manometr o średnicy 50 mm,

• Ciśnienie 0 - 20 bar,
• Prosta obsługa,
• Waga: 380g,

Instrukcja obsługi:

WARUNKI BEZPIECZEŃSTWA:

• Należy używać odpowiedniej odzieży ochronnej,
• Przechowywać z daleka od dzieci oraz nigdy nie używać przyrządu w ich obecności,
• Nie wolno modyfikować bądź też modernizować przyrządu lub jego wyposażenia,
• Przyrząd może być używany jedynie przez wykwalifikowanych pracowników,

CZYNNOŚCI WSTʘPNE:

• 1. Uruchomić silnik dopóki nie osiągnie optymalnej temperatury pracy,
• 2. Wyłączyć silnik. poluzować wszystkie świece zapłonowe o jeden obrót. a następnie przedmuchać gniazda. usuwając wszelkie zanieczyszczenia,
• 3. Wykręcić wszystkie świece i podkładki uszczelniające,
• 4. Otworzyć maksymalnie przepustnicę,
• 5. Uziemić samochód i włączyć zapłon,

POMIAR CIŚNIENIA:

• 1. Wkręcić końcówkę (ręcznie - nie używać kluczy) lub docisnąć gumową końcówkę manometru do otworu świecy,
• 2. Zakręcić silnikiem dopóki ciśnienie na manometrze nie wzrośnie. Maksymalne zmierzone ciśnienie zostanie wskazane na mierniku (najczęściej wystarczy 3 lub 4 obroty silnika). Następnie należy odczytać i zanotować zmierzone ciśnienie,
• 3. Zdjąć układ pomiarowy z otworu świecy i powtórzyć czynności na pozostałych cylindrach,

WYNIKI POMIARU:

• 1. Ważne jest aby ciśnienie sprężania było podobne we wszystkich cylindrach,
• 2. W silnikach o wysokim stopniu sprężania(powyżej 150 psi =10 atm.) różnica ciśnień panujących w cylindrach nie powinna przekraczać 15 psi (1 atm.),
• 3. W silnikach o niskim stopniu sprężania (poniżej 150 psi = 10 atm.) różnica ciśnień w cylindrach nie powinna przekraczać 10 psi (o.6 atm.),
• 4. Odczyt ciśnienia jest niestabilny jeżeli w jednym lub dwóch cylindrach ciśnienie jest znacznie większe lub mniejsze niż w pozostałych,

• NISKI STOPIEу SPRĘŻANIA W CYLINDRZE może być wywołany przez:,
- nieszczelną uszczelkę pod głowicą - słyszalny huk w czasie pracy silnika,
- nieszczelności między cylindrami - ciśnienie jest niskie w dwóch przyległych cylindrach oraz może pojawić się woda w cylindrach i skrzyni korbowej,
- nie domykanie się zaworów,
- zły stan pierścieni tłokowych - należy wtedy wlać małą łyżeczkę oleju przez otwór świecy do cylindra w celu uszczelnienia. Powtórzyć test. jeżeli ciśnienie będzie wyższe oznacza to. że wadliwe są pierścienie. Jeżeli ciśnienie będzie nadal niskie - oznacza to. że wadliwe są zawory,

• ZBYT DUŻY STOPIEу SPRʘŻANIA W CYLINDRZE może być wywołany przez nagromadzenie się nagaru w jednym lub wszystkich cylindrach lub na tłokach,
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium